Общее·количество·просмотров·страницы

воскресенье, 31 марта 2013 г.

Рефлексія 11

       
Одинадцятий модуль нагадав мені про важливість перегляду та доопрацювання складових мого Портфоліо.  Також мені здалося корисним ознайомитися   з роботами всіх інших учасників тренінгу. Подібна вправа може допомогти у навчанні учнів. Я гадаю, що їм також буде корисним продивитися роботи інших,щоб вчитися аналізувати їх, оцінювати та порівнювати зі своєми. Це допомогає відпрацьовувати розвиток критичного мислення, що є важливою складовою навичок 21 століття. Сподіваюся, що завершення над роботою цього проекту не стане кінцем у співпраці нашої дружньої творчої команди. Чекаю на подальші пропозиції для участі у подібних проектах  в майбутньому. Дякую керівникам за підтримку та досвід, який передали мені. Планую і далі працювати за підручником, бо знайшла в ньому багато того, про що вже давно прагнула дізнатися, але ніде не змогла найти такого чіткого тлумачення усіх необхідних дій. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий