Общее·количество·просмотров·страницы

воскресенье, 31 марта 2013 г.

Рефлексія 4

          У 4 модулі я зробила  дослідження щодо існуючих стратегій з формуючого оцінювання. Я почала складати перший варіант плану оцінювання учнів для обраної теми та засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби моїх учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння з теми "Австралія" до початку виконання ними проектів. Також я мала нагоду ознайомитися, як будувати організаційні діаграми. Вважаю це досить корисним для подальшої работи Word документами. Також я навчилася вбудовувати одні документи в інші, робити на них гіперпосилання, а також використовувати інструменти перегляду документа. Все це може знадобитися меня у створенні моєї презентації. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий