Общее·количество·просмотров·страницы

воскресенье, 31 марта 2013 г.

Рефлексія 5


        У цьому розділі я більше дізналася про розвиток навичок необхідних у 21 столітті. Сподіваюся навчати учнів за методом проектів з використанням ІКТ та формувати в них навички 21 століття. Також я вже знайшла, відібрала та зберегла ті Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми. Мені б хотілося використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси таким чином, щоб вдало пояснити учням нові можливості співпраці, спілкування та проведення досліджень. Окрім того, я розглянула шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів. Сподіваюсь, що зможу дотримуватися закону про авторські права і правильно використовувати інформацію, яка належить іншим людям. Але я також очікую, що й інші люди будуть так само відноситися до моїх старань.


Комментариев нет:

Отправить комментарий