Общее·количество·просмотров·страницы

воскресенье, 31 марта 2013 г.

Рефлексія 9


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - наприклад,  презентації сприяють виникненню цікавості та допомагають структурувати учнівські дослідження, також є презентації, в яких наведені моделі для наслідування навичок 21 століття, або вправи для командної взаємодії, розминки. Окрім того, диференційний підхід до подачі матеріалу дозволяє кожному учню показате свої здібності на своєму рівні замість того, щоб здататися. Більш того, я дізналася, що для оцінювання досягенень навчальних цілей учнями, я можу використовувати інтернет-опитувальники, презентації з учнівськими роботами та закінченими проектними завданнями для кінцевого перегляду, електроні таблиці та веб-сторінки - вікі чи блоги- для обговорення результатів проектів. 



Комментариев нет:

Отправить комментарий